Ο Φοιτητής μέσω της Υπηρεσίας Ενεργοποίησης Ηλεκτρονικού Λογαριασμού- URegister θα αποκτήσει τα στοιχεία ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ.
Με τα στοιχεία ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ-URegister οι Φοιτητές μπορούν να έχουν πρόσβαση σε ΟΛΕΣ τις Υπηρεσίες που παρέχονται στους Φοιτητές όπως
Υπηρεσία Δήλωσης Μαθημάτων(e-students)
Ακαδημαϊκή Ταυτότητα (ΠΑΣΟ)
Υπηρεσία Δήλωσης Συγγραμμάτων (Εύδοξος)
Υπηρεσία Ηλεκτρονικών Μαθημάτων(OpeneClass)
Ασύρματο Δίκτυο
και γενικότερα σε όλες τις Υπηρεσίες που χρησιμοποιούν την Κεντρική Υπηρεσία Πιστοποίησης του Ιδρύματος.
Η διαδικασία ενεργοποίησης Ηλεκτρονικού Λογαριασμού- URegister γίνεται με δύο τρόπους:
-
Μέσω email-ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ
Στην πέριπτωση αυτή χρησιμοποιείτε το email που είχατε δηλώσει στο Σύστημα του Υπουργείου κατά την προεγγραφή σας.
Ακολουθείστε ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ τις Οδηγίες Ενεργοποίησης Ηλεκτρονικού Λογαριασμού- URegister μέσω email για ΦΟΙΤΗΤΕΣ .
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: Εάν κατά την διαδικασία επικαιροποίησης των στοιχείων σας στην Γραμματεία αλλάξετε το email που είχατε δηλώσει κατά την προεγγραφή σας στο Σύστημα του Υπουργείου τότε θα χρησιμοποιήσετε το αυτό το email και όχι αυτό της προεγγραφής.
-
Μέσω Κινητού
Ακολουθείστε ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ τις Οδηγίες Ενεργοποίησης Ηλεκτρονικού Λογαριασμού- URegister μέσω κινητού για ΦΟΙΤΗΤΕΣ.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: Εάν κατά την διαδικασία επικαιροποίησης των στοιχείων σας στην Γραμματεία αλλάξετε το κινητό που είχατε δηλώσει κατά την προεγγραφή σας στο Σύστημα του Υπουργείου τότε θα χρησιμοποιήσετε το αυτό το email και όχι αυτό της προεγγραφής.
Έναρξη διαδικασίας URegister
Για να ξεκινήσετε την διαδικασία Ενεργοποίησης Ηλεκτρονικού Λογαριασμού στην Υπηρεσία URegister επισκεφτείτε την ηλεκτρονική διεύθυνση
!!! ΠΡΟΣΟΧΗ !!!
Η διαδικασία Ενεργοποίησης Ηλεκτρονικού Λογαριασμού στην Υπηρεσία URegister γίνεται ΜΙΑ ΦΟΡΑ.
Εφόσον επαναλάβετε την διαδικασία θα διαπιστώσετε ότι δεν θα σας ζητηθεί να θέσετε νέο κωδικό καθώς αυτός είχε ορισθεί κατά την πρώτη φορά.
Στην περίπτωση που δεν θυμάστε τον κωδικό που έχετε θέσει μπορείτε να κάνετε ανάκτηση κωδικού μέσω της Υπηρεσίας Διαχείρισης Κωδικών ακολουθώντας τις οδηγίες που υπάρχουν αναρτημένες.
H Υπηρεσία Διαχείρισης Kωδικού χρήστη σας παρέχει τη δυνατότητα Ανάκτησης Κωδικού και Αλλαγής Κωδικού με ασφαλή τρόπο σε περίπτωση που τον έχετε ξεχάσει.
Στην περίπτωση που δεν θυμάστε τον κωδικό που έχετε ορίσει στην Κεντρική Υποδομή Πιστοποίησης του Ιδρύματος μέσω του URegister διαβάστε ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ τις οδηγίες σχετικά με την διαδικασία Ανάκτησης Κωδικού URegister για Φοιτητές μέσω eMail ή SMS που θα βρείτε.....Εδώ
Η πρόσβαση στην Υπηρεσία Διαχείρισης Κωδικών γίνεται από την ηλεκτρονική διεύθυνση:
https://mypassword.emt.ihu.gr/
Για αναφορά προβλημάτων ή βοήθεια σχετικά με την Υπηρεσία Ανάκτησης Κωδικού χρησιμοποιείστε την Φόρμα Επικοινωνίας που θα βρείτε.
Γενικές Αιτήσεις |
||
• | Αίτηση γενικής χρήσης | ![]() |
• | Αίτηση – Έκδοσης Πιστοποιητικών | ![]() |
• | Αίτηση Διαγραφής | ![]() |
• | Αίτηση Διακοπής Σπουδών | |
• | Αίτηση επαναφοράς μετά απο διακοπή σπουδών | ![]() |
• | Αίτηση για έκδοση βεβαίωσης περάτωσης σπουδών | ![]() |
• | Αίτηση αναγνώρισης πρακτικής erasmus | ![]() |
• | Βεβαίωση Συμμετοχής σε εξέταση | |
• | Βεβαίωση Παρακολούθησης Διδασκαλίας | ![]() |
• | Υπεύθυνη Δήλωση | ![]() |
• | Δήλωση Συγκατάθεσης Επεξεργασίας Προσωπικών Δεδομένων | |
• | Αίτηση για ένταξη σε καθεστώς μερικής φοίτησης | ![]() |
• | Αίτηση για κατ' εξαίρεση υπέρβαση ανώτατης διάρκειας φοίτησης | ![]() |
• | Αίτηση για έκδοση βεβαίωσης Integrated Master | ![]() |
Διαχείριση Παραπόνων και Ενστάσεων | ||
Έντυπο Υποβολής Παραπόνων και Ενστάσεων & Κανονισμός Διαχείρισης Παραπόνων και Ενστάσεων Φοιτητών/τριών του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης |
![]() |
|
Εκπόνηση Πτυχιακής Εργασίας |
||
• | Έντυπό Δήλωσής Ανάληψης Πτυχιακής Εργασίας | ![]() |
• | Έντυπο Αξιολόγησης Πτυχιακής Εργασίας | ![]() |
• | Εγκριτικό Σημείωμα Πτυχιακής Εργασίας | ![]() |
• | Συνοδευτικό έντυπο κατάθεσης πτυχιακής εργασίας | ![]() |
Εκπόνηση Πρακτικής Άσκησης |
||
• | Αίτηση – Δήλωση Πρακτικής Άσκησης | ![]() |
• | Αίτηση ολοκλήρωσης πρακτικής άσκησης | ![]() |
• | Αίτηση – Δήλωση Πρακτικής Άσκησης μέσω ΟΑΕΔ | |
Κατατακτήριες Εξετάσεις |
||
• | Αίτηση συμμετοχής σε κατατακτήριες εξετάσεις | ![]() |
• | Αίτηση συμμετοχής σε κατατακτήριες εξετάσεις (IEK) | ![]() |
• | Αίτηση για Αναγνώριση Μαθημάτων | ![]() |
Ορκωμοσία Αποφοίτων |
||
• | Αίτηση Ορκωμοσίας | ![]() |
• | Αίτηση για έκδοση βεβαίωσης περάτωσης σπουδών | ![]() |
• | Αίτηση έκδοσης μεμβράνης πτυχίου | ![]() |
Εκπόνηση Διδακτορικής Διατριβής |
||
• | Αίτηση εκπόνησης διδακτορικής διατριβής | ![]() |
• | Αίτηση Αναστολής Σπουδών Υποψήφιου Διδάκτορα | ![]() |
• | Αίτηση τροποποίησης θέματος διδακτορικής διατριβής | ![]() |
• | Ερευνητική Πρόταση | ![]() |
Παρουσιολόγια Διδασκόντων |
||
• | Παρουσιολόγιο για διδάσκοντες/ουσες με ΕΣΠΑ | ![]() |
• | Παρουσιολόγιο για μόνιμο διδακτικό προσωπικό | ![]() |
Σελίδα 17 από 20